خوشحالم....

سلام به تمامی دوستان


دو تا از مقاله هام در سومین همایش ملی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 

در استان همدان پذیرفته شدند.


فایلشون رو میزارم براتون....

موفق باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
لادن جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

وبلاگه خوشگلی داری مهندس
موفق باشی

سلام از ماست
بچه تهرون !!!
خوشحالم که پسندیدی

Nasser دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

تبریک مهندس

من چه طور می تونم فیلها رو بگیرم؟

انشا الله بعد از امتحانات...

صالح شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من به یکسری از این فایلها احتیاج دارم
اگه ممکنه مقاله های راجع به شبکه های manet و ad-hoc رو واسم میل کنید
یک دنیا ممنون میشم اگر این لطف رو بکنید

سلام آقای احمدلو

مقالات برایتان ارسال شد

امیدوارم مفید باشند

ارغوان چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام
من به یک سری منبع در زمینه
شبکه های manet و ad-hoc نیاز دارم میشه لطف کنین برام ارسال کنین یک دنیا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد