سلام...

سلام

فعلا یه مقاله آپ کردم که با رنگ سبز مشخص شده

موفق باشید...

*****************

چند مقاله دیگه آپ کردم

***********************

به قسمت لیست مقالات  در ذیل این پست مراجعه شود

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام
اگر ممکن هست مقاله های مربوط به شبکه های موردی(adhoc) رو سریعتر بذارید خیلی بهشون نیاز دارم بابت وبلاگ عالیتون ممنون

چشم

حتما

شما در مورد منابع خیالتون راحت باشه

شما فقط به تحقیق فکر کنید منابع با ما (البته به لطف خدا)

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

باسلام
میشه لطف کنید و در مورد QOS for wireless sensor network مقاله 2010 به بعد بگذارید خیلی نیاز دارم

سلام

آدرس ایمیلتون رو بزارید براتون میفرستم

در ضمن اسمتونم یادداشت کنید

موفق باشید

ساره چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام
من یکسری مطلب دربارهvanet&manet میخواستم تو مقاله هاتون دیدم ولی دانلود نمیشه اگه برام ایمیل کنید ممنون میشم

ممنون از مطالب خوبتو

سلام

اسم مقالاتو بگید براتون بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد